BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 14, 2008

わたしのたいはくせいかつ

My life...............

6.45am-7.00am
まいしゅう月曜日と水曜日ときんようびわ おきないといけません。 ねるのがすきです。zzz...
(I need to wake up early every monday,wednesday and friday. )

これわとけいとくまのぎゅう。
(This is my alarm clock and cow cow.)

7.30am
これわわたしのあさごはん
-
とうにゅうとパン
(This is my breakfast-soya and bread.)
7.45am  
わたしはドライブをだいがく。

(I drive to school.) 

8.00am
わたしわクラスで
(Me in class,actually is lecture hall..)

わたしのともだち
(Me at my friends-Yebei,Elvi,Joo ning,Me,Tzu yee)

10.00am wifi zoneでしゅくだいをします。
(Doing homework in Wifi Zone,while waiting for next class.)

1.00am おなかがすきました。
(I am hungry!!!)
これわわたしはのひぅごはん。
(This is my lunch!!!)
わたしはよくBakti permai,usmで食べ物をたべます。 おいしいですね。
(I always eat at Bakti permai,usm. Delicious ya)


これわcempedek kuih. いいにおですね。
(Cempedek kuih selling at cafe Bakti permai, smell very good!!!)

2.00pm
わたしはとYe beiさん。

(Me and ye bei)

わたしはいつものクラスに眠気を感じる。
(I always feel sleepy in class..)
集中しようとして.
(Trying to concentrate..)



5.00pm
リラックスします。
(Releasing Stress..hehe^^)

へやで楽しんで。
(Having fun in my room.)


7.30pm
わたしのばんごはん!!!
(My dinner!!!)

おいしいですね^^
(Very delicious^^)

(Can be found in Hidden Recipe,Sungai Dua,Penang)
8.00pm
わたしはへやでオンラインです。

(Surfing Net in room.)


8.30pm
わたしはしゅくだいをします。

(Doing homework**)

9.30pm
わたしはにほんごをべんきょうします。

(I studying Japanese^^)


11.00pm
わたしはベッドでざっしをよみます。

(I reading magazine on the bed.)


わたしはとルムマテト。
(Me and my lovely roommate-Lee Lian)

彼女はかわいい女
(She is a very cute girl.**)

11.15pm
推測じゃあ、わたしは元気ですか?

(Guessing what am i doing???)


Min weiさんとわたしとLee Lianさん。
(Min wei,me and Lee Lian)
滑稽ですか?
(Funny ???)

わたしはのようにですか?ですか?
雨着+シャワーキャップ+仙人掌+くまのぎゅう
(I look like???)
(Rain wear+shower cap+cactus+cow cow=???)

へやで オートバイをのること.
(We riding motocycle in room... )
haha..fun..**
11.30pm
ねむいですね。。。

(Sleepy d@.@)

12.00am
わたしはのようにねます。

(I like sleeping^^)



5 comments:

yue said...

Isshinさんはとてもいそがしいですね><
Princess of Shower Cap,haha!!!

Sam87 said...

interesting life style oo....i like ur moo moo cow.Can i have 1 too?haha..enjoy ur life..stay cute oo

Daniel said...

Wow, what a enjoyable life in University! Cheers! Three adorable girls having fun in room, so admire..

None said...

u gals r crazy!lol

Isshin said...

To yue,
ときどきいそがしいですよ。。
Princess of Shower Cap??おもしろいですね。。

To sam,
Moo moo cow?can get it in gift shop,i forgot where i bought it d..i will enjoy my uni life..u too ya^^

To Daniel,
Three crazy girls doing crazy thing in room ba..haha,thx for your comment^^no need to admire ar,you can do it so!!!

To None,
May i know who are you ...hehe