BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 20, 2008

休みの生活。。。。。。。。^^

12月7日にDISTED COLLEGEで日本語能力試験4級があります。
わたしとAi LingさんとChi San さんは写真を撮りました。
その試験は難しかったです。
私は試験を幸運を希望、それゆえ、私は赤い色のシャツを着ました
(My Japanese Proficiency test was held on 12/7 at Disted College.
Photo with Ai Ling and Chi San.
This exam was very dificult.
I wish can get better luck for this exam,so i wear red colour shirt..^^)


からひだり、nickさん,siew juanさん,ye beiさん,me,melvinさん

(From left,nick,siew juan,yebei,me and melvin.)


試験の後,楽しいかったです。
KIM
さんとBAK KUT TEH をたべました。
多久さんたべものをたべました、うえたから

(After the exam,i felt very happy,

Go eat Bak Kut Teh with kim,

we ate a lot on that day,very hungry..)


Intel Company の家族日へ行きました。
私のルームメートのおねえさんはIntelの会社員。
からひだり、sok wahさん,li leeさん,li lianさん,me,ling shuangさん.

(We went to Intel Company's Family Day.

My roommate's sister working at there.

From left,sok wah,li lee,li lian,me.ling shuang.)




私は髪が長いです。
サロンに行った髪をカットしました。
今、私の髪はもっときちんとしたと思

(My hair was quite long.

I went to saloon to straightening my hair.

i think, now my hair looks more neat.)


私はとYueh ShinさんとPei seeさんと Voon Yingさん。
かれらはかわいいですよ。
友たちに会いました、たのしかったです!!!
次会うをまちます^^

(Me and Yueh Shin,Pei See and Voon Ving
They are very cute.
When meet with them,i feel very happy.
I waiting for next gathering..hoho)

Old town kopitiamで多久さん写真を撮りました。
(I took a lot of photos in Old town Kopitiam.)

Align Center
私の全部ジーンズをはきませでした。
悲しかったです。
休み時、痩せるつもりです。
がんばてください。。!!
それほど、GYM CENTREへいきました。
(I couldnt wear all of my jeans,
very sad..
During holiday,i wanted to lose my weight
fighting...
So,i went to gym centre** )


私とKIMさんは毎日うんどうしました。
足は痛いかったです。
疲れました。

(Me and Kim everyday go exercise.
My foot was very pain.
very tired..)


Kimさんは Body Buildingが大好きです。
ダイエットするつもりです。
大きいサイズをなります。

(Kim likes body building very much.
He is on diet.
he want to become big size.)

0 comments: