BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 17, 2009

昔やりたかったこと、今やりたいこと

Interview 2

私は子供の時、とてもたのしかったです。毎日友たちと一緒にあそびでした
(When I was a child, was very interesting. I played with me friends everyday)

毎日テレビをみました。勉強を好きではありませんでした、でも、母はいつもわたしの勉強をはくしゃをかける。
(I watched TV every day. I did not like to study, but mother always encourage me to study. )

バービードル(Barbie doll)がすきでした。でも、買いませんでした。たかかったですから。
(I likes Barbie doll, but, I did not buy it, it was very expensive.)

時どき、私いたずらでしたから、私は母親に罰する。
(Sometimes, I was punished by mother because naughty.)

子供の時は私は早く大人になりたかった。大人は多くの自由を持っているとおもいますしたから。
(When I was small, I hope can grow up faster, because I thought adult has freedom.)

高校にいたとき、とてもいそがしかったです。私はたくさん活動に参加でした。
(When I was in secondary school, I was very busy. I joined many activities.)

私はよくキャンプに行きましたから、私の肌は暗かった。
(I always went to camping, my skin was very dark. )

高校の規制は非常に厳しいです。長い髪はあてはいけませんでした。
(My school rules is very strict. We are not allowed to keep long hair.)

私の髪を短くされ、非常に醜い。私は長い髪を期待していました。
(My hair was very short and ugly. I hope I can have long hair.)

いま、私は大学生活を体験しています。たくさん活動とプロジェクトがあります。
(Now, I am experiencing university life, I have many activities and project.)

私はアルバイトをしています,でも、毎週ではありません。
(I do a part time job, but not every week.)

いまはどくりっできます。私はじしんかあります。
(Now,I should not depend on others, I must have faith in myself.)

私希望は試験で良い成績でそつぎょうします。私は成功なビジネス女性になりたい。
(I hope I could obtain good result in exam. I want to be a successful business woman.)

私は卒業後たくさんおがねをもちたです。私は多くの国に旅行したい。
(I hope can earn a lot money after graduation. I wish I can go vocation in many countries)

私は父と母に孝行こうしたい。私は父と母を中国旅行につれていまたです。

(I want to show filial obedience to my parents, I want to bring them go China for vocation.)

**my photos will be upload next week for this title^^いま写真がありませんから。。すみません!!!

2 comments:

~LiNg LInG~ said...

私もお金持ちになりたいです。それからたくさん国に旅行にいきます=)もちろん楽しいですね。

Isshin said...

~LiNg LInG:

私たちは同じ願いをつけていますよ。。。
がんばって。。。^^